Ahad, 6 Jun 2010

KL im back!


yuhuw..gud evening yow!! hahaha..
siyes ckp lme xupdate sbb bz trlampau di sekolah..
assigment..n mcm2 yg perlu dihadapi..
na thu ta yg aku dh abez bentang penyelidikan ari 2..;)
siyes sume okie2...nnt aku letak gmbr bg korg sume tgok..haha..
thanks a lot kpd kwn2 yg sudi tgkap gmbr ayie n bg byk smangat utk b'jya
bkn senang na brdiri ats stage 2..haha..tp sume njln dgn lncar..
okie lps bentang kertas kerja 2..
kte org dlm exam fever week tau..
siyes ckp walau mse ta cukup utk ulang kaji bbut we all sume
jlnkannya sebaik yg mungkin..yelah mid year exam en..
na lah wt leklok..insyaAllah nnt ada perubahan markah..
bak kata sorg membe aku nie "BERUSAHA TANDA KEJAYAAN"
msh tergiang2 diotakku ini..haha..;)
urhm..sepanjang minggu lps 2 minggu pementasan teater bg minggu anti-dadah sempena yg dilancarkan di sekolah..
na thu ta u all..yg hantar wakil kelas hanya budak f6 jep..kata wakil sume kelas kena hntr..
bdk2 f4 n f5 xdee respon pun na hntr wakil..hishhh..ntah pe2 ntah..;(
pe2 pun yg paling gempak bdk2 lower 6 kami n ayie pun trut mmbantu tau..
jd suara mak..;) haha..fellin' lebeh lak en..
upss..b4 that kami sebagai ahli persatuan pelajar pra universiti ada anjur en kejohanan terbuka badminton bg pelajar2 yg tinggal di asrama..perghh..mmg best..sbb korg na thu spe jd pengarah?? hahaa..
keroi@super..(dye jd tuan pengarah yg mnghadapi anjuran kali nie beb) siyes smpai bdk2 lower 6 pun gerun tgok dye dan kata abg keroi garang..padahal dlm hati aku gelak gle dgr dorg ckp cm 2..huahuahua..;p
tp pe slh na bg dye rse jd org atasan en..
urmmm...pe lagi yep yg jd kt skul?? jap2 fikir2..(^^,)

ok2..then dorg ade wt supprise party doe..
mmg gempak..aku na je nangis mlm 2..
siyes paling sweet ainun bg aku brecelet mutiara ade buah luv2..
nnt aku tgkap gmbr 2..ahahah..sweet dude..;)
ps 2..dpt kad2 dr someone yg mmg syg aku..
thanks Syaza!

then da hbs2 kesibukan d skola..
mule la cuti semester kedua..yeeyeyyeh..
mmg best..
smlm ade nite2 party utk
my mom n dad's wedding anniversary kt Concorde Hotel Shah Alam..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan