Sabtu, 18 September 2010

catatan 18 september 2010


assalamualaikum semua..

apa khabar? harap semua kawan2 sihat..tambah2 dh dekat dua minggu beraya kn jd mcm2 yg kte lalui spjg bulan syawal yg mulia ini. esok dh masuk hari ahad yg merupakn penutup bg hari-hari yg kte lalui semalam..jd esok aku dh nk pulang ke asrama nk mnghadapi kehidupan sbgai HOSTELITE yg byk dugaan dan cabaran..nie yg nk bukak story cket kt korg sume..
walau rmai yg tak thu aku ade blog2 spe2 yg trbace xpe aku tak kisah..as long aku dpt share something ngan korg..
selagi dpt lg brcerita aku cerita..sbb dr kecik mmg aku ske brcakap mmg silap la kalo kata AYIE pendiam..that's not me meyhh..haha..
kalo ikutkn hati mmg lah waktu2 skrg nie waktu2 kritikal malas bg aku sbb yelah hari2 penat asyik BERAYA pergi rumah sedare..mne taknye dr first raya smpai la smlm asik kuar jee..PENAT..
blk pon lmbt en ps2 tdo lmbt..bgun pon lmbt...nsb baik ehem2...
hari skrg nie dh melihat ke arah gelap dh dekat maghrib..aku kalo dpt duduk dpn pc nie semacam ada glue yg melekat kt kerusi nie taknak bg aku bangun..kalo bakal TUNANG (insyaallah) aku thu mst dye kata mcmni "Ikutkn sgtlah dgn NAFSU 2..ikut2kn nnt habis la ain"
terima kasih sbb salu igt en ain..

oke kte lupekn 2 k..
23 september nie nk mngadap kertas exam gerak gempur pulak..
takut guk tp apa nk d takutkn en..sbb dh lme aku belajar akn tk dpt nk buat kot en..
byk2kn doa...kdg2 tension guk sbb tak hbs study lg..aku byk brfikir ape yg nk jd nie..tp bile tringat mak n abh ckp "along takyah nk fikir2 ape yg penting along fikir psl STPM je"
brula aku fokus balik..mls nk fokus ngn benda len..nnt aku guk yg sakit...urghhh..
btw..aku kene struggle guk en..yg [nting nie mse dpn aku bknnye org len..
okela nk kemas2 kn beg lu..nnt kalo de mase aku update la lg ye.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan