Ahad, 10 Julai 2011

Konvokesyen STPM 2010

bergambar bersama Mr.Arjan Singh selaku guru MUET kami

bergambar bersama Puan Azrina Ariffin selaku guru subjek pengajian perniagaan

Assalamualaikum dan selamat petang kepada yang sudi menjengguk blog aku yang agak tak berapa nak cun ni. haha~ oke la harap anda semua sihat-sihat selalu dengan kesihatan yang baik.

dah lama aku tak menyelenggara blog ni kalau tak lagu blog ni selalu bertukar-tukar tiap minggu kan. :D thanks kepada kawan-kawan yang mengalakkan aku menulis blog walaupun banyak ayat bahasa melayu yang tak mengikut tatabahasa yang betul. nampak cikgu BM aku marah nanti. hahaha~ subjek BM la paling aku suka sekali dalam-dalam banyak subjek yang lain.

baiklah kali ni nak menceritakan kisah perjalanan aku ketika balik ke lumut baru-baru ni.
kedatangan aku ke rumah atok disambut baik oleh mereka semua :D
malam tu ada pergi dinner dekat restoran nasi ayam mama. not bad la makanan dia sebab murah pun murah dan sedap lagi tu.

perjalanan aku ke esokkan nya ke teknik ipoh kerana ada anugerah yang akan ku terima.
best jugak sebab dapat jumpa dengan cikgu dan junior-junior :D

yang hadir pada hari tersebut hanya aku, asraf, ainun dan amir :D kami berempat sahaja. kepada rakan kami yang tiga orang lagi masih ada dan masih meneruskan perjuangan untuk sambung belajar.

lappy aku buat hal pulak baru tukar wifi dalam rumah ni dia pulak buat hal. adeiiiii!
nak jugak aku campak lappy ni lam sungai tu. terpaksa la aku tuka guna pc ni.

p/s: lappy jenis zaman batu punya patut la dah weng weng~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan