Ahad, 18 September 2011

last day at home

bakal jurulatih sukan yg memang pemalu :)

Assalamualaikum semua pengunjung blog se-melaya yg hensem dan yg cun
hehehe :) hari ni adalah hari terakhir aku hendak melepak di rumah
setelah seharian menyelesaikan pelbagai urusan
akhirnya aku dapat rehat, cuma tak dapat buat medical cheack up jer lagi ni

semua sanak saudara telah tahu yg aku akan ke universiti
(hey tak berlagak laa) jgn la salah anggap.
sepenantian aku berbaloi dengan usaha yg dilakukan.
thanks cikgu-cikgu form 6 yg berdedikasi lagi baik hati
tadi baru jer call sir arjan selaku (guru muet) aku dulu
dia cakap macam ni ::
"ain, i'm happy for you girl, i know you are
hardworking girl and you deserve to this oppurtunity"
heee~ thanks a lot sir :) love ya !

petang ni akan ke rumah uncle boy :)
nak jumpa nenek/datuk saudara aku sekali dekat sepang
yg paling penting nak jumpa nendaku yg tersayang
iaitu moyangku Puan Khatijah@Maimon Binti Jantan.
She's the one i love in this world after my mom :)
dia yg jaga aku dari kecil tapak tangan sampai
la dah jadi orang yg complete :)
heee~ tak sabar yaw

after balik kejap lagi, aku akan buat double cheack semua
barang-barang yg perlu di bawa :)
Moga takde apa yg aku akan terlupa bawa.
esok yg akan menghantar aku adalah abah dan pakcu :)
mereka berdua dan InsyaAllah Hamizah akan follow jugak.

oke la korang aku nak sambung buat kerja dan
ni pun curi-curi masa nak online blog dengan facebook.
thanks pada kawan-kawan yg ucap tahniah.
(cewah dah ada semangat balik ni)
babai korang see ya soon if aku larat nak update.

p/s: ILOVEYOU boy even we are not perfect together

1 ulasan: