Selasa, 8 November 2011

Medical Cheack Up :D

i love this film and about tousands times i watched

Assalamualaikum dan salam satu malaysia kepada addicters blog ni :D hehehe sekarang ni tepat pada jam 1.44 pagi waktu tempatan, Alhamdulillah masih sihat dan dalam keadaan yang amat baik walaupun cuaca agak tidak menentu dikala ini. Baru jer hujan berhenti di luar, aku kesejukkan dek tidak tahan dengan suhu ni. dah pulak kononnya ada dekat oversea kan HAHAHA :p

Esok nak kena bangun awal tapi aku masih di depan PC, eh mana lappy? Lappy aku dah tak boleh nak start balik. entah kenapa dia macam tu? maybe sebab aku guna terlampau di tahap yang dia sendiri tak boleh tahan, mana tak nya 24 jam tak off, mana dia tak sakit.

aku nak kena buat medical cheack out sebab sepatutnya nak kena buat awal tapi disebabkan kekangan waktu aku terpaksa ubah tarikh masa break sem ni. jadi nak tulis banyak pun tidak cuma sekadar aku nak jenguk-jenguk blog kawan-kawan yang lain.

okela nak off dah ni :) selamat malam semua, aku harap faizal dah sampai di rumahnya dengan selamatnya. I akan tunggu u sayang even i tahu benda ni macam tak masuk akal :)


p/s: baru lepas tengok cerita "just go with it" hahaha seronok sampai lupa esok ada appoiment

Tiada ulasan:

Catat Ulasan