Sabtu, 24 Disember 2011

Hey Blog Berhabuk tapi tak Lapuk !

coming soon but almost come


Salam guys ~!
Seriouslly dah lama tak bukak blog ni, muah ! muah ! rindu sangat nak corat coret dekau kau !
Hahaha bersempena dah dapat online dekat rumah tercinta ni aku nak update ceritera baru sepanjang nak habes semester 1 di UPSI yang indah lagi permai.

Hey, korang tahu tak ? tahu apa? mesti laa tak tahu sebab aku tak bukak story lagi kan.
apa-apa pun aku tahu korang rindu nak tahu pasal aku, memang sibuk memanjang dan banyak benda dekat sini menguji kesabaran dan keimanan aku sebagai seorang Mahasiswi.

Sebelum aku nak open satu persatu story aku nak bersihkan macam-macam dulu then aku akan selesa nak menulis macam biasa. :) oke guys ! jap lagi aku akan start update okayy~!

p/s: nak memandi dulu then mengadap PC yang comel ni :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan