Isnin, 9 April 2012

Assigment oh assigment

Assalmualaikum kepada semua yang rajin usha, atau nak buka blog aku yang dah utuh selama berapa tahun entah aku pun tidak ambil calculation nya. :) Malam ni hujan lagi, membuatkan aku sejuk tahap gaban tahu tak ? dah la alone ranger dekat rumah ala-2 appartment ni. Hari ni dah masuk hari yang kedua cuti semester, yang dah balik mungkin banyak aktiviti yang dilakukan di rumah bersama keluarga tercinta mahupun kekasih hati masing-2 kan :)

Banyak sebenarnya kerja-2 aku yang masih tergendala dan aku pula masih tak siapkan. Apa kata aku nak listkan kerja-2 tergendala dekat blog aku ni.

yang ini dalam skrin, aku suka mencatat tapi buat nya ?
buat kah ? ofkos lah guys ! but tengok mood ...
yang itu dalam skirn lappy aku, yang nak senaraikan masih berada dalam otak aku ni, aku duduk terfikir nak start yang mana satu ni. :) okeh lah korang aku nak buat kerja dulu okay. 

p/s : entah apa-2 yang aku corat coret dari tadi ni, happy day guys !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan