Jumaat, 20 April 2012

Pagi sabtu yang normal

Assalamualaikum dan selamat pagi. Setelah sekian seminggu aku tak update last pun seminggu lepas lah kan. Apa cerita ni lepas layan "American Pie" aku layan lagu kahwin. Kompang dipalu lah, bunga rampai la, apa lah kan. Kemaruk nak berkahwin kah aku ? hahaha padahal last week cakap apa yer ain ?

Actually minggu ni adalah minggu-2 yang kritikal buat aku kerana macam-2 lah perkara yang tak diingini berlaku sepantas kilat. Dengan assigment nya yang melambak, melimpah ruah bagai diladang gandum. Apa-2 pun aku masih mempunya kesabaran untuk menyorokkan perasaan sebenar depan semua orang. Tapi dia orang still nampak jugak. Last-2 aku menangis. :( bila kita dah cuba yang terbaik tak semuanya akan jadi terbaik kan. Biarlah kita mencuba dari tidak mencuba kan. Biar jela, apa nak jadi as long benda ni memang akan memotivasikan aku untuk jadi lebih baik dari hari semalam.

Aku rindu gilerr dekat mak aku, dah dekat sebulan tak jumpa. :( seriously sangat rindu family aku, padahal sejam dah sampai puchong tuh. Tapi tengok lah maybe hari ni dia orang nak datang ke sini. Kalauuu lah kan.

Sekarang ni confius jugak either nak pergi kem air tu atauu tak ? AIN PLEASE LAH ! 
erghhh ! tolonglah aku. nak buat keputusan ni bukan mudah.

kenangan dengan cikgu nan (senior segala fasi dekat malaysia ni) 
entah la aku buntu nak tulis apa lagi ni, kejap lagi ada idea aku akan betul kan balik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan