Rabu, 10 Oktober 2012

| Ayie you stress at this time ? |


ragbi ? yes ragbi, aku hamek bola ragbi aku rasa macam nak baling pada HATERS aku tu ! 

As salam people ! :) hey btw yes yes now i'm at hommy. yeay for awhile because at this evening will get back to Tanjung Manchester !

Yes, i am stress ! so last night my mama pick me. Terus jumpa theraphist sebab serius aku disahkan ada MIGRAIN but not so bad. Tetapi sangat sakit weh ! sumpah sakit, a bit of stress with people and books will be one big STUFF at one time tau ! giler kan.

mana tak nya aku minum 3 bungkus nescafe last day, then terkejut doktor tu semalam. Huhuaa memang la tak cukup aku kalau sebungkus, tapi bila telan sampai 2+3 memang mujarab. mata aku boleh tahan sampai satu hari tak tido pun tak hape kan. Actually benda ni tak elok la korang, jangan ikut apa yang aku buat sebab kandungan caffien dalam nescafe sangat tinggi lagi-lagi if korang buat macam aku sampai 2+3 bungkus aku telan. kerja gila nama nya ni.

tu sebab ada sorang akak dekat UPSI ni dia cerita pada aku, pasal kalau kita TENSION.
dia kata dik, kalau kita ni kan tension memang kepala otak semua berserabut, kan so

"if we tension with people it will damage your heart and brain but if you tension with a book, that is okay" 

see, akak tu cakap macam tu. lagi pulak dia tengah sambung master di UPSI sekarang ni. betul apa dia cakap kan. and aku ni sekarang tension dengan orang yes orang di sini, di sekeliling aku. Mulut tak boleh senyap, mesti nak bukak aibb orang. kalau cerita pasal aib sendiri mahu ingat lah. hurmmm aku pun dah naik bosan. tapi bila aku fikir balik kerana orang-orang macam ni lah aku berada di Universiti. Dari aku bangku sekolah dulu pun ada golongan-golongan yang suka mempersedakan aku. even cikgu-cikgu aku dulu, yang tu lagi la dasyat. malas nak story lagi pasal kisah silam aku di sekolah-sekolah dulu. macam-macam perangai aku jumpa. especially yang selalu MEMBULI aku. kesian kan ...

apa pun aku berjanji pada diri aku, kalau aku jadi seorang GURU nanti aku tak akan buat benda yang sama macam mana yang cikgu-cikgu aku dulu buat pada aku. kini aku semakin faham maksud GURU tu apa.

sama-sama kita nantikan apa yang bakal aku lalui ... selepas ini. ..

p/s : petang ni nak balik tg.manchester dah, malam ni ada latihan teater bahasa inggeris

Tiada ulasan:

Catat Ulasan