Isnin, 1 Oktober 2012

| Hari ni hari lambat sedunia aku |

As salam ..

nak buat pengumuman yang hari ni aku lewat bangun pagi !!
kan tak pergi kelas dah skip la nampaknya !!

assigment dr.muhammed dah siap kemain, tapi tak pergi kelas hari ni ..
yaAllah kenapa aku boleh lewat bangun hari ni !!

benci nyaaa la kan, dah skip kelas. feel so stupid ! :(
why ? why ? macam mana boleh tak sedar ! tidur awal kot !
penat ? semua orang penat ! tapi kauuu ?
penat jugak kan Ain !!

teruk yang tersangat pagi ni aku rasa, petang ni ada kelas lagi.
huh pasti kena soal kajian dah sampai takat mana kau buat kan Ain ?
eh kerja group la, kenapa nak tanya aku sorang kan ?

Huh group tak group tapi pasti aku gugup dalam kelas nanti petang !
hari ni orang belajar kauu duduk dalam bilik tengok sungai belakang kolej kau tu !

hati berbisik suruh aku sabar, tapi aku tak sabar sebab kenapa aku tak pergi kelas tadiii !!
aku perlu jam dinding yang besar kot untuk aku bangun ! teruk giler rasa nya ni .


aku rasa sangat kosong kalau tak pergi kelas, ilmu ilmu laaa Ain !




P/s : benci giler rasanya hari selasa ni ! moody aku terus rasanya ni =="

Tiada ulasan:

Catat Ulasan