Ahad, 20 Januari 2013

| I JUST WANNA SAY HI |

Assalamualaikum to all :) hope people out there happy and still can breath as us usual.

Alhamdulillah, dah start cuti sem, so memang la enjoy nak membesarkan lagi badan ni kan. HAHA.
btw masa final exam tu kan aku sangat demam jadi dengan berbekalkan doa mama dan abah aku tabah untuk hadapi macam-macam dugaan sepanjang aku belajar di UPSI tercinta. Dah dekat 1 minggu aku start duduk rumah. Nak cari kerja ? Entah hari tu ada tadika kosong mintak teacher but entah la ? maybe tak ada kot dah .. :(

aku pun bosan sangat duduk rumah ni, bila cuti sem jer aku menghadap facebook jer. tak pun masak sepanjang hari kalau aku rajin. masak-masak then snap-snap, kalau keluar jalan-jalan pun.. urmmm so boring same places same activity ... damn bosan dah !

ni pun sekejap jer aku update sebab aku rasa malas nak update. okay la, now i want to find something else to do.

semalam sepanjang kuala pilah, orang jual itik pangang . korang nak tahu berapa harga ? RM 39.00 kot kalau seekor. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan