Jumaat, 12 Mac 2010

catatan semalam&hari ini

hihi..dah sampai rumah dah semalam..tiket kol 12.30 tghari tapi sampai shah alam kol 4.00 petang..mcm jauh dari utara lak en..itulh sebab bas rosak semalam terpaksa naik 3 bas sekali 2..tension jer semalam tau..haha..nasib baik aku ada jumpa seorang cikgu sejarah dari sekolah jln taman tasik ipoh naik sekali..kteorg brkenalan2 lh semalam..fuhhh..kalo xde lh cikgu 2..mybe aku sorg2 jer lyani diri aku smlam..haha.. tp best sbb semalam 2 adalah ujian yg dberikn oleh Allah kpd aku ..nk tgok aku tahan atau tak kn..tp Alhamdulillah sbb aku smpai juga di shah alam tp mak aku jer lh risau sgt sbb aku tak smpai2 lg..hihi..pengalaman masa muda perlu ditimba kn.. smpai2 jer rumah terus online..tak sempat nk wt benda lain2 dh pegang pc nie dulu..hihi..nakal..hak3!! uhhh..tapi en byk tol assigment yg lec bg kt budak2 form 6 sebelum balik semalam.. berikut adalah list assigment yg lec2 bg:

1.M.U.E.T-presentation>no23-Men and Women should be treated as equal
2.SEJARAH-esei(tamadun dunia,Islam,)(sejarah malaysia,indonesia dan china)
3.PENGAJIAN AM-esei laras sains/teknologi,carta bar/piramid umur
4.PENGAJIAN PERNIAGAAN-kertas 1 soalan STPM 2003
5.SAINS SUKAN-soalan tutorial cuti penggal(anatomi&fisiologi,kinesologi&lakuan motor, biomekenik sukan dan kejurulatihan sukan)


banyak tol..kre2 aku kre en dekat 100 soalan yg kena siapkan..huhu.. oklah baik aku buat kn..STPM dh nk menjelma tak lama lg..hihi..berikut ialah buku2 yg digunakan sebagai guide sementara..sebenarnya byk lg..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan