Rabu, 10 Mac 2010

catatan hari ini


minggu nie adalah test week bagi pelajar tingkatan 6 atas sekolah menengah teknik ipoh..huhu..hari itu dh dapat result bg sport science paper aku dpt cukup2 jer taw..
nyaris2 nk dpt B dh..aku yg tak bce habis topik pasal kinesologi smpai habis kalo bce smpai hbis mesti aku dpt score lebih kot en..hihi..aduhai..minggu nie mcm2 yg dh berlaku..haha..yelah lg bpe bulan jer aku nk duduki ujian MUET kn..haha..panic tol lh.. tp aku thu kte kne cool en ble menghadapi sesuatu tu kn..tp aku nie lain cket..kejap ok kejap tak ok..entah asal lh en..aku xdpt nk kawal emosi..cepat sangat terasanya..mcm mne nk ubah pun aku tak thu..ramai org dh bg nasihat kt aku tp aku tak dpt nk follow sgt..hihi..but yg aku thu aku adalah aku en..nobody can't change me accept myself jer kn..haha..by the way i love my friends right now..dgn sape lg aku nk kwn kalo bkn ngan bdk2 f6 yg ada nie..AINUN+ACAP+KEROI+APEZ+AMER+MEGAT..haha..yg penting kerjasama..
ishhh..minggu nie balik..nasib baik tiket bas nk balik dh beli..hihi...alhamdulillah.. epy kot en sbb nk balik kn..sume org hepy kalo aku hepy.. tapi kalo aku sedih sume org sedih..hihi..yelah mungkin dorg sume syg kt aku tapi cuma tak tunjuk jer kn..hihi..oklh..esok lak ada ujian pengajian am 2..soklan killer utk aku 2 yg part graf 2..aduyaiii..susah..hishhh..nk tak nk aku mesti usaha juga utk score principle sume subjek aku 2..ialah kata nk jd history teacher.. mmg niat aku dr dulu lg sebenarnya mmg nk jd cikgu sejarah..sbb aku mmg minat sejarah.. sejarah paling senang nk score..sbb i love history..without it we can't know what we have been done before..haha..speaking lak..kalo salah maap yer..hihi..daaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan