Khamis, 29 April 2010

be strong A.Y.I.E to facing the world!!


totally tonigth im feelin' bad2..hurmm..
let me hole u..uhh..what? tpu2!!
asal erk ko dtg kt aku weyh!
aku xmo twu tak??
siyes aku ske gle kt ko tp en
ko wt aku jd mad doe!

esok da balik then aku akn ke utara..
ikut ainun balik sne..
mybe sabtu nie na g jln2 ke taiping..

ainun n acap

na bwk aku g ronda2
hihi..leyh arr release en tension aku nie..
yes2..hope2 la en..siyes da thp dewa aku
buntu mmkir en..haha..
cm xmsuk akl pun ade en..
korg mst na thu asal aku buntu sgt nie kn?
bia lh aku sorg2 jee twu..hee..;)


k la na g msuk tido..zzzZzZzZzZzZzZZzZz
mls nk pk2 lg ..yes assigment sport science
da na siap..penyelidikan lg 20% na siap..
tapi berikut ialah senarai homework bg cuti nie..
1. pengajian am 2- kena siapkan 4 buah karangan laras sastera&sains
2. pengajian perniagaan-soalan kuiz (senang jer..hee)
3. study utk muet-speaking..of course im talk in english language..;)

tata..nice dream ayie!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan