Isnin, 26 April 2010

mari baca kisah seterusnya

*gambar aku dan ainun semasa dlm kereta api..comey ta ayie..hihi..


siyes malam nie dlm kebingungan tau..hurmm..
dh la tgh bz dgn mcm2 keje..siyes byk keje..
berikut ialah keje2 yg dlm pembikinan ayie------>
1. na wt preparation utk smbut lower six mse 10 mei 2010 nie..
2. na cari bdk2 kawad utk hari sukan sekolah nnt..around the conner da..
3. na siap en assigment sains sukan..perghh..30 april kene pass up kt encik amin zakuan..(uhh)
4. na siap en kertas kerja penyelidikan aku 2..(dlm proses na siap ...but ta siap lg pun)
5. na wt refresh bab2 study mse lower six..sbb mid-year exam pun mse besday aku..17-28 mei...

tu lah ble da msuk f6 nie mcm2 kne wat utk survive..da aku dlm ketandusan kewangan nie..
urmm..=(
ok..tgh hari td ade org tabung haji dtg skolah then spe na bukak account amt2 dialukan..aku dgn pantas mnjd org yg pertama g mendaftar..hahah..(bajet jer..) yelah aku fkir kalo xbukak spe na tlong aku buat en..kn??? urmm..then aku pun g lh bukak..insyaAllah nnt satu hari aku mesti pergi ke tanah suci..tak pun aku da niat na antar mak n abah ke sana..smoge impian aku nie trcapai..berkat usaha aku sdg blajar nie en..hihi

dgr ura2 kata balik hari rabu nie..jd aku dilema na balik ke xna..ataupun balik jer umah.. urmm..duit lg..(eyyyyy!!!) tension!! sbb pe kene balik? sebab kejohanan antara teknik peringkat negeri perak akn diadakn kt Teknik Lebuh Cator then asrama dorg xcukup then asrama kte org yg dorg akan gne en..KAT akan brlangsung dr 30 April smpai 2 Mei..umphh..hopefully xgne r kolej kediaman aku 2 en..dh la byk brg aku kt dlm umah 2..hishh2..weyhh..b4 aku lpe en.. 5 mei nnt smbungan muet aku utk speaking..kat SMK Anderson..gluppp..aku target band 5..insyaAllah..sbb sume soklan ari 2 quie easy aje..Alhamdulillah..hope dpt la en..hihi..
ok la nk chow dlu..tata..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan