Ahad, 31 Julai 2011

esok puasa yaw!

ni la my last sister Alyaa :D dah 9 tahun dah dia and we called her "CIK NIN"

Assalamualaikum semua hope sihat ye :D okela tadi korang tengok TV tak? tadi dah diumumkan bahawa yang kita akan menunaikan ibadah wajib puasa pada esok hari. bersamaan dengan 1 ogos 2011 iaitu 1 ramadhan 1432 hijrah.

wahhhhh :D pose ea anda sume jangan tak pose taw! oke dikesempatan ini banyak lah masej-masej selamat berpuasa yang diberikan oleh keluarga/kawan/teman/boyfriend/girlfriend dan seangkatan dengannya kepada kita kan. you alls pun dapat kan? i pun dapat jugak hope apa yang ditulis itu dapat kita gunakan sepanjang bulan puasa ni.

hahaha tadi mak aku dah cakap dekat aku taw. "oke along bulan puasa ni ko akan jadi chef dalam rumah ni oke buat masa ni tak payah nak cari kerja lagi, ko kena uruskan hal-hal makanan dalam rumah ni. :D hehehe~ wahhhh nampaknya aku akan semakin chubby la macam ni.

oke apa apa hal nak bagitahu hari ni hari jadi adik aku yang no 5 ni. she's 9 years old today so happy birthday la dekat dia. ada la buat small party tadi bagi happy sikit dekat dia. :D hope she will be a great sister la kan .. :)

okela esok sambung because nak off dah ni. jap lagi nak bangkit sahur ye.

p/s: mata dah layu ni T_T

1 ulasan: