Khamis, 11 Ogos 2011

sayang

nak ku luahkan tapi aku malu
simpan sahaja hasrat teruskan perjalanan baru

sayang
tahukah perasaanku? tahukah degupanku?
tahukah deruanku? tahukah dilemaku?
tahukah engkau impianku?
aku tahu perasaanmu aku tahu degupanmu
aku tahu deruanmu aku tahu dilemamu
aku tahu aku impianmu

sayang
utusan kasih yang tiba-tiba hadir
buat aku terbayang wajahmu
mendamaikan jiwa
menenangkan fikiran

sayang
ku lihat ke dalam mata mu itu
ku lihat ke dalam mata hati mu
penuhi sifat kecintaan
yang ku cari selama ini
kerna aku tahu
aku sudah jumpa kau dipelusuk jasadku
tak akan ku lepaskan walau kau pergi nanti

p/s: bangun-bangun tadi dapat masej yang bertulis "Norain..i'm really miss you..i'm already fall in luv with u.. :) OMG mata terpejam terus tercelik luas dah ni. boy i think i have a same feeling to you.. (lemah sendi i dengar suara u call tadi) /me away to anyway

Tiada ulasan:

Catat Ulasan