Isnin, 31 Oktober 2011

I started reading the men's magazine

dengan tidak semena-mena aku terpikat dengan mamat ni. ewah takde la :p

Assalamualaikum and a very good afternoon to all out there. hye peeps! what's up and how's your life going? i hope all of you in good condition and more active then yesterday. why i'm talking in english? LOL please do not laugh at my grammar because my grammar always suck. hoho~

okelah aku cakap bahasa melayu tau. aku dah start baca majalah : men's magazine,
entah tiba-tiba excited sebab nak baca majalah tu, ofkos la majalah tu dalam bahasa inggeris 100% tanpa had limit fakta yang amat banyak terus membantu aku dalam menyiapkan assigment.
bak kata cikgu amin masa aku belajar dengan dia, bila kita dah masuk ke universiti dan bergelar mahasiswa mahupun mahasiswi kena ambil tahu tentang isu semasa dan pengetahuan am. tak kira ikut program atau disebaliknya. :) jadi apa jua keadaan kita kena pupuk semangat nak cari bahan kalau nak buat assigment.

baru tadi Dr. Ikhwan cakap masa kuliah : "jangan tunggu lecturer bagi notes baru kamu nak bertindak buat assigement/ exam, sebab nanti ketinggalan dan jangan lupa kegunaan internet iaitu Dr.Goggle klik sahaja dah keluar. okela korang aku ada kelas ni, esok malam dah start mid-term untuk pembangunan sahsiah. :) wish me luck.

p/s : dah 4 minggu ikut program penurunan berat badan aku dah berjaya pakai seluar jeans adik aku. :) yes go ain!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan