Selasa, 14 Februari 2012

Azam oh Azam

ni yelah sebahagian daripada badan fasilitator untuk outdoor education
kalau boleh nak join dia orang lepas ni :) InsyaAllah


Assalamualaikum dan selamat petang semua pengusha blog se-malaya.
Aku harap semuanya dalam keadaan yang baik sambil ditemani dengan orang-orang yang tersayang. Bila rasa nak update blog time ni lah aku rasa ada sedikit kemalasan. Memang tepat mengatakan aku malas sejak cuti-cuti semester baru ni, lagi beberapa hari lagi akan pulang ke tempat pengajian dengan menyambung pada semester 2 pada tahun ini. Apa agaknya azam korang pada tahun ni? Atau aku terlalu lambat untuk membicarakan mengenai azam pada tahun ni ? Yelah tak sempat nak tulis pun sebab banyak benda yang perlu dibuat selain berblogger ni kan.

Tapi kenapa aku rasa macam kosong jer dalam jiwa ni, macam ada sesuatu yang hilang perlu ku cari kembali. Nampak sangat aku sangat emosional sekarang ni kan. Oke lah, aku sebenarnya dalam keadaan ketidakstabilan hormon ni, tu yang buat banyak perkara-perkara yang mengarut. HAHA, aku sorang jer tahu pun. :p

Okela apa azam aku tahun 2012 kali ni ::

1-Nak fit (tak payah nak pakai produk kurus sangat lahhh kan)
2-Kurang kan cakap dan kurangkan kontroversi (tak suka gosip liar)
3-Naikan pointer exam---> +tambah lagi 4.00 terus untuk semester 2 ni
4-Tunjukkan bakat sebenar (orang tak kenal aku memang suka buat cerita bukan-II pasal aku)
5-Nak bangga kan abah dan emak (make they proud with me )

p/s: okee bye-II korang ! semoga korang pun dah pasang azam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan