Jumaat, 10 Februari 2012

Coret sekejap sebelum tidur

lukisan dari "abang mat"

Assalamualaikum kepada semua umat manusia yang masih belum tidur. Asyik melayan alam maya facebook, twitter, yahoo mail, skype dan seangkatan dengannya kan.

sedar atau tidak jam menunjukkan pada waktu tengah malam iaitu 3.00 pagi, elok sangat lah ain ko tak tidur lagi kan. jadi burung hantu la kan.

cuti semester ni aku merasakan sangat panjang, walaupun masa dekat kem pendidikan luar hari tu akan rasa cuti lepas ni ialah cuti yang pendek. mungkin sebab tak banyak aktiviti yang aku buat dekat rumah ni. work out buat tak ain ? buat la jugak. hahaha kawan-kawan aku yang lain sibuk dengan kem MASUM aku pulak? huwarggh ! :(

p/s : oke la esok sambung tulis lagi. aku sekejap jer ni singgah coret ! k bhaii !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan