Ahad, 1 April 2012

Ceritera persinggahan sebentar

Assalamualaikum, kepada semua pengusha blog se-malaya yang kian meningkat ramai. 
Alhamdulillah kita masih lagi bernafas dalam keadaan yang lega kerana Allah masih sayang akan kita. Aku menulis pada malam ini kerna bukan ini ingin berkhutbah atau hendak memberi nasihat atau apa, tetapi aku terbelenggu sementara kerna sepanjang perjalanan ini banyak yang telah dilalui sepanjang semester ni di UPSI. 


Ramai yang bagi feed back yang bagus dan membina untuk aku membaca, ada juga mengherdik aku. 
Kata kawan-2 aku dekat sini tak payah hiraukan apa jua orang nak kata tapi entah la aku malas nak memanjangkan lagi cerita yang tak mungkin berkesudahan ini. 


Untuk semester ni perjalanan masih okay lagi, cuma ada juga subjek-2 yang aku rasa berat macam motor learning dan kelas gimnastik. Bila mak dengar aku cakap. " Mak, kak long tahun ni ambil kelas gimnastik, then she said biar betul my daughter ambil gimnastik ?" she don't relizes that i'm taking that course for this semester. By the guys, rasa macam nak patah tulang aku buat rolling-2 ala-2 rolling the deep tuh. HAHA. 
What a interesting class i had :) Alhamdulillah, my trainner pun okay jer. He supports us, if we think we can't do some steps he will saying a motivational word to us incourage ourself in the class. Okay that's for gimnastic class. 


Let's move to the next class, which is we called as a swimming class. Okay for honestly if you ask me, do you really like to swim ? the answer will be YES i like to swimming BUT guys, sorry i'm not really good in swimming. Baru jer second week my lecturer said that i have improved my skill in the pool. Alhamdulillah, itu sebab sampai aku pun lemas-2 then terus demam. Then for the next monday aku tak datang. Okay thanks to Angelicca Jc because her acompany me went to the clinic :) 


hey, everybody sayin' that ain kauu sudah kurus ! 
i'm with kay, lye and jc. Incredible coaching girls attack ! 


nothing to write anymore, okay i'll stop here. have a good day people! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan