Khamis, 5 April 2012

Fundamental of Gimnastic

Assalamualaikum w.t.b kepada semua orang.

Tak mahu banyak cakap kerana agak kekenyangan perut aku sekarang ni. Memang la tak banyak nak bercakap sebab hanya menaip bait kata di sini. Hari ni sepatutnya aku ke latihan hoki kerana aku baru dilamar oleh coach hockey upsi. Betul ke ni Ain ? Lantas aku pun memang bersemangat nak pergi tapi petang tadi hujan lebat sekali.

Baru jer melantak meggi perisa laksa sat-2 ni. Jangan nak marah sangat lah kan. HAHA.
Sejuk dan kabus banyak jer aku tengok di luar tuh. Aku ditemani oleh Wawa. Nak tolong dia buat assigment bahasa Inggeris, katanya nak guna suara aku. :) tengah tunggu dia cari dialog sebab nak rakam dalam lappy.

aku pula lepas jer dari kelas gimnastik tadi, tak pergi mandi pun.


Anything you have to trust your ability Ain !
wooh ain sangat mushuk ! tapi dah cooling down tak mushuk la. nak tengok tak aksi-2 gimnastik aku tadi ? jom lihat snap-2 yang dilakukan oleh akak senior aku tadi di gimnasium tadi Akak Anis ada aku tag dekat facebook dia.
fakta sebenarnya aku tak mampu melakukan aksi-2 yang diajar oleh Encik Mohd Nurul Zaiman dari UPM . :/ sangat sedih tapi aku kena juga berusaha ke arah untuk aku buat macam dia orang.
orang lain boleh akan aku tak boleh kan ?

Untuk renang pula, aku dapat rasakan aku ada peningkatan untuk lebih maju. :) kena konfiden kan, eh tapi kenapa laa gimnastik ni aku tak boleh. :( Next sunday will be our tour to MSN sebab ada pertandigan gimnastik di Kuala Lumpur. Jadi InsyaAllah akan ke sana dengan semua pelajar semester 2 dan 3 yang ambil kelas gimnastik ni. Tak sabar nak tengok dan menimba ilmu lagi walaupun aku tahu kemampuan aku takat mana. Jangan patah semangat tapi percaya pada diri sendiri. !
guling-2 aku memang suka !

yang ni nama dia drill untuk kita buat cart- weels supaya tegang di bahagian abdomen tuh.aku suka buat yang ni jer, lebih kurang ala-2 plank la

p/s : oke la anda semua, nak mintak diri dahulu. Esok nak start dah cuti pertengahan semester 2 ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan