Ahad, 16 Disember 2012

Longest Non-Stop Musical Performance

Assalamualaikum to all people out there, thanks again for following my post and sometimes i saw the comment below.

Just want to share something that happend among this semester, lagipun cuti semester dah nak dekat tambah pulak final exam pun sangat dekat dah ni. Sepanjang semester ni banyak liku-liku yang dilalui. Tak macam orang lain maybe okay sahaja kehidupan mereka tapi kepada aku mungkin tak berapa nak baik keputusannya atau apa yang berlaku itu semua diatas kehendakNya.

Menghabiskan masa berlatih vokal ala-ala artis sebenar sepanjang beberapa minggu amatlah memenatkan, dengan tugasan dari pensyarah lagi. Banyak benda yang perlu disettle kan sebelum tamat minggu-minggu kuliah aku di sini. By the way sudah masuk minggu 14 dan semua tugasan perlu disiapkan agar tiada masalah. Sekarang ni tinggal tennis, dan Human movement phisiology nak kena submit. Kerja-kerja tu akan dibuat mulai isnin esok. InsyaAllah akan berjaya hendaknya.

Emosi sebenarnya kurang terkawal akibat banyak pihak-pihak menghentam aku dan kawan-kawan yang lain. macam mereka bagus sangat kan ? kenapa soalan macam tu mereka ungkapkan lagipun di facebook sahaja. Mulut orang kita tak boleh tutup sangat, lain lah kalau mulut tempayan amat mudah jika aku tutupkan.    Cuba anda di tempat kami apa yang anda akan lakukan ? apa pun tahniah kepada fakulti bahasa dan komunikasi UPSI kerana berjaya menganjurkan program LONGEST NON-STOP MUSICAL PERFORMANCE kepada semua lapisan pelajar di UPSI ni. Aku nak ucapkan kepada semua yang dah terlibat dengan program ini, sebab banyak yang aku belajar. belajar bersabar dengan karenah orang, belajar bagaimana hendak guna khidmat orang lain jika kita memerlukan. belajar memahami perasaan orang lain. dan paling penting sekali bagaimana untuk aku sendiri kawal emosi aku ni. Even semalam sebelum habis performance aku menangis sebab tak dapat performe well kepada mak dan abah. mereka datang sebab nak tengok aku perform but ada masalah teknikal pulak, jadi terus mengalir air mata aku. tapi sebelum tu aku dah perform 10 lagu seperti yang dijadualkan tapi.. haha tak apa lah dah berlaku dah pun semalam. thanks again to all who involved and supported me yesterday. sangat mengujakan !

here we got the new record for 39 hours 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan