Isnin, 3 Disember 2012

Week 12



actually right now i need you boy, but where are you when i need you ? 


Assalamualaikum and a very good morning to all malaysian, sesiapa yang terbuka blog aku selamat datatang untuk mengikuti kisah atau perjalanan seorang student ni :) 


Minggu ni sudah masuk minggu yang ke 12 iaitu lagi 2 minggu lagi sebelum masuk ke study week thats mean aku boleh balik ke rumah untuk study ! yeay ! hahaha adakah masa yang diperuntukan akan cukup? adakah digunakan untuk belajar semata ? rindu sangat pada mak dan abah, orang yang sangat penting dalam hidup ni adalah mereka. walaupun orang kata dekat jer rumah, tetapi apa yang aku harungi di sini adalah seorang diri. bukan mudah untuk aku tabahkan diri dengan semua ni. sebab aku tahu aku seorang yang lemah.

nak cerita lagi ni tapi aku takde mood, mungkin tanda-tanda aku nak berbulan madu ni .. okay la nanti aku sambung lagi la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan