Isnin, 21 Mac 2011

jodoh?

Assalamualaikum w.t.b kepada semua. T_T mesti tanya kenapa ana macam sedih je ni kan? bukan bersedih la sebenarnya ana penat la.

SEBAB PENAT?
1. kawan-kawan di facebook (lelaki) salah tafsir mengenai permulaan persahabatan ana dengan mereka.
2.ajak kahwin
3.mengada-gada (tak perlu sebut siapa)
4.rasa nak delete semua lelaki dalam fb tu
5.rasa nak tutup akaun fb
6.bosan nak tahu apa-apa jua tentang mereka.

KESIAN DAN SAYANG PADA
ana sayang sahabiah-sahabiah di fb tu.
2. sahabiah Shima Nur
3. Narcissus Flowers
4. Wardah Qibthiah
5. Cahaya Ayubi
10. kak Ainis Afidah
dia orang semua baik dengan ana, take care dengan ana walaupun di alam maya ni. -.-"
yaAllah.. memang la ambil ringan but sometimes it makes me so tired.

apa la kan ana ni? kena relek patutnya dan ambil biasa je benda-benda ni kan. jangan think too much. bila fikir dalam-dalamkan memang la perlu remove picture ana tu. maybe agak mengoda? yeke? huhu. bak kata seoarang akhi ni tadi pada ana:::

sy ada 1 cadangan baik anthi remove pic yg agak menarik perhatian lelaki, walau bepurdah jgn memakai yg blh menarik pakailah "pakaian yg buruk" masudnya org xkan toleh/minat anthi bila memakainya....



itula status akhi tu pada ana. betul juga katannya.





✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿
. . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿
. . .
……………… ....♥ •.¸.•´♥…………….....

"SESUNGGUHNYA KENA BANYAK BERSABAR DALAM MENGHARUNGI PELBAGAI UJIAN.
MENGUJI KEIMANAN DAN KETAKWAAN KEPADA ALLAH TAALA.
YA RABBI KU AKU AMAT LEMAH DALAM MEMPERTEGUHKAN IMANKU
ENGKAU BERILAH AKU KEKUATAN DALAM MENCARI KEREDHAANMU.
WAHAI TUHAN AKU TELAH JAUH DARIMU
ENGKAU JANGAN HANYUTKAN AKU DALAM KEBINASAAN MANUSIA
YANG DATANG MEMPERGUNAKAN DIRIKU.
YA RABBI AKU AMAT MALU DENGAN DIRIKU SENDIRI
BERIKAN AKU KESEMPATAN DALAM MENGUBAH DIRI KU INI
DEMI ENGKAU YA ALLAH.
AKU TIDAK MAHU JAUH DARIMU"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan