Selasa, 24 Mei 2011

menghitung hari

bukit belakang rumah ku yang ku panjat pagi tadi

Assalamualaikum dan selamat pagi warga malaysia :D

haaa hari ni bangun awal kenapa? sebab ayie p jogging hari ni. ahakz~ lawak je kan kan kan ?

oke pagi tadi lepas wake up terus je mandi dan bersiap-siap pakai jog suit ambil sekeping roti alas perut dan minum mocca panas. lepas tu terus warming up sekitar bukit belakang rumah ni. :D

alhamdulillah boleh la buat ada jugak peluh yang terkeluar, sambil aku menikmati udara sejuk belakang bukit ni aku usha ramai jugak warga tua yang berjogging lagi-lagi orang cina. bagus betul kan mereka menitik beratkan hal-hal kesihatan :D masa aku study dekat teknik ipoh sebelah tu nama dia padang polo dekat situ bila time pagi je dipenuhi dengan warga emas lagi-lagi majoritinya adalah orang cina. :D Ada juga bangsa lain tapi mereka lebih ramai.

mak aku cakap tadi "Along kalau start sebulan yang lalu mesti dah kurus kan" haha ye ye ye mak tahu takpe tapi along ni malas kan. erk malas sebab selalu sangat duduk rumah ni kan.
sibuk dengan mengemas rumah. bajet rumah banglo la kau tinggal ni ain? (cakap dalam hati)

haha yelah kan oke korang esok aku nak pergi temuduga tu dah. erk berdebar-debar kot sekarang ni. yaAllah semoga Allah melindungi aku hari ni dan esok. yelah korang tahu aku memang takut time ujian khas tu je yang interview tu kira oke lagi.

"ayie dorang bukan nak makan kau pun kan? just nak temuduga kalau-kalau kau ni layak jadi seorang pendidik kan?" (berkata dalam hati yang bergelora ibarat ombak china selatan) yelah aku tahu la kan. "jadi jangan la rasa cam nak give up atok pun kemarin dah pesan suruh kau redah je" okela ye aku tahu. T_T

p/s: membuat persiapan agar jiwa tenang esok pagi

2 ulasan: