Sabtu, 5 November 2011

SAYANG


kerna kau selalu ada

Sayang,

Di ambang bulan sedang rancak bercahaya

Aku termenung mengadap jendela

Hembusan angin malam membuai aku

Bintang sedang elok bertaburan

Terbang fikiranku ke angkasa indah

Membuat aku kealpaan tentang dunia

Sayang,

Sejak kau hadir kau menjadi penyeri jiwaku

Menyelami perasaan setiap alir darahku

Hidup aku mula ceria seceria matahari terbit

Hari hari aku dimulakan dengan senyumanmu

Ragaku bersorak ria kerna kau ada denganku

Sampai mati juga aku akan ku menyayangimu

Antara kau dan aku kan terus menyinar

Yakinlah akan dengan ketentuannya sayang

Akan ku genggam jari jemari mu

Namun ku jauh darimu tapi aku sentiasa dekat denganmu

Gemilangnya kecintaanku padamu hanya aku seorang yang mengerti

Cintaku kasih hanya ku persembahkan padamu

Ikhlas tulus hatiku menyintaimu sayang

Nilainya tidak dijual beli

Tetap aku berpegang teguh dengan kasihku ini

Aku kan terus berjuang demi cinta yang satu hingga nafasku tiada lagi

26 jun 2011-puchong

Tiada ulasan:

Catat Ulasan